pelle
Full Member
wishfull thinking
|
Post by pelle on Mar 26, 2004 15:33:45 GMT -5
...
|
|
|
Post by Francisca on Mar 26, 2004 17:16:16 GMT -5
goeie vraag...
zet maar hieronder welke subforum er echt BIJ moet!! volgens jou dan ^^
|
|
|
Post by Pelle on Mar 29, 2004 8:13:53 GMT -5
dan wordtdatnatuurlijk love hina (again) ore otaku desu ^-^
|
|
|
Post by ryan on Mar 29, 2004 8:29:54 GMT -5
otaku desu???
waarom wil je zo'n subforum, er zijn hier vrijwel geen echte otakus. Ook ik mag me eigenlijk geen echte otaku noemen, nou en ik mag me wel zekers weten de nummer 1 van dit forum noemen als het gaat om animes die ik gezien heb, mangas die ik gelezen heb, en animes die ik in mn bezit heb. Een otaku desu forum lijkt me beetje erg nutteloos omdat veel mensen hier niet verder gaan *niks persoonlijks* als Yu-gi-oh, DB, pokemon, beyblade gundamwing en love hina.....
En een love hina subforum is ook nutteloos omdat er te weinig mensen zijn die over de serie mee kunnen praten....
sorry pelle maar beide fora lijken me geen goed idee voor dit forum. (gewoon te weinig kennis hier)
|
|
|
Post by Francisca on Apr 1, 2004 5:55:55 GMT -5
otaku desu??? waarom wil je zo'n subforum, er zijn hier vrijwel geen echte otakus. Ook ik mag me eigenlijk geen echte otaku noemen, nou en ik mag me wel zekers weten de nummer 1 van dit forum noemen als het gaat om animes die ik gezien heb, mangas die ik gelezen heb, en animes die ik in mn bezit heb. Een otaku desu forum lijkt me beetje erg nutteloos omdat veel mensen hier niet verder gaan *niks persoonlijks* als Yu-gi-oh, DB, pokemon, beyblade gundamwing en love hina..... En een love hina subforum is ook nutteloos omdat er te weinig mensen zijn die over de serie mee kunnen praten.... sorry pelle maar beide fora lijken me geen goed idee voor dit forum. (gewoon te weinig kennis hier) ik moet ryan hiermee gelijk geven (in eigenlijk alles XD) wat je wel kan doen is juist heel veel posten (niet dubbelposten) over Love Hina, de leden bijv. enthoussiast maken... wie weet in de toekomst... als er meerdere liefhebbers zijn (hint)
|
|
|
Post by ryan on Apr 1, 2004 8:18:00 GMT -5
hmh xD post veel over LH en er komen vast meer LH lovers bij en dan is het misschien tijd voor een subfora Love hina
|
|
pelle
Full Member
wishfull thinking
|
Post by pelle on Apr 1, 2004 13:40:35 GMT -5
hahahaha :Dlol ore otaku desu was geen sub-forum maar dat betekent in het japans gewoon ''ik ben een otaku (of geobsedeerde fan ,wat jij wil)''. echt komisch
|
|
|
Post by ryan on Apr 2, 2004 2:56:56 GMT -5
weet ook wle wat otaku desu betekent alleen wat ik zeg is dat er geen echte otakus hier zijn ook ik ben geen echte otaku of mag mezelf een echt otaku noemen
|
|
|
Post by ryan on May 17, 2004 6:20:28 GMT -5
sorry voor de dubbelpost.
francisca komt dat review forum er nog of niet?
|
|
|
Post by Francisca on May 17, 2004 14:04:48 GMT -5
sorry voor de dubbelpost. francisca komt dat review forum er nog of niet? oja, wat dom van mij XD ik moet het zelf doen okee.. ik noet het dus Review Forum.. wat er verder komt te staan moet je even PMen ofzo zeg maar of wat er nu staat ook goed is
|
|
|
Post by senoerja on May 26, 2004 7:02:25 GMT -5
ik zou er een hamtaro bij doen oh oh oh en ehm chips ik had net echt een goed idee, ehm oh wacht dat past onder japan nou laat mij nog maar even denken maar hamtaro is een must!(voor mij dan)
|
|
|
Post by Francisca on May 26, 2004 7:10:59 GMT -5
ik zou er een hamtaro bij doen oh oh oh en ehm chips ik had net echt een goed idee, ehm oh wacht dat past onder japan nou laat mij nog maar even denken maar hamtaro is een must!(voor mij dan) voor hamtaro is plek in overig anime.. ik ben van plan Gundam Wing weg te halen... het is niet veel drukker geworden NA de oproep om het te verlevendigen dus...
|
|