|
Post by Francisca on Oct 8, 2003 4:20:36 GMT -5
Wat trekt jou aan... van het land Japan? Is het alleen de animes of manga's of vind je die geisha's wel errug leuk!! Of vind je de taal interessanter dan het land zelf? Japan heeft aantrekkingskracht, ik ben altijd geinteresseerd geweest in geschiedenis... nu ben ik bezig met de geschiedenis van Japan, wat erg interessant is. De taal vond ik ook mooi. Nog steeds, trouwens. Maar de intresse van Japan kwam toch door de animes, sinds ik DragonBall Z keek, werd ik steeds meer geinteresseerd in Japan. Ik gaf mij op voor penvriendin, want ik wilde schrijven met Japanse mensen. Ik kreeg tientallen reacties, maar ik heb 1 vriendin eraan overgehouden (de rest stopte met schrijven, jammer genoeg) met haar schrijf ik nu 1 1/2 jaar!! Ondertussen was ik bezig met Japans leren schrijven, ik kan weet nu hoe ik mijn naam moet schrijven, maar ik ken het nog niet uit mijn hoofd Zo ben ik in aanraking gekomen met Japan en jullie?
|
|
|
Post by ikke on Oct 10, 2003 16:48:26 GMT -5
anime...
|
|
|
Post by ryan on Jan 13, 2004 9:56:12 GMT -5
*denkt na* Ook anime..
|
|
|
Post by Accalon on Jan 20, 2004 8:14:07 GMT -5
euh....anime
|
|
|
Post by ryan on Jan 23, 2004 5:06:24 GMT -5
japanse films zijn anders ook gaaf
|
|
AnimeGirl
Full Member
Sasuke LOVER!!!!!!
|
Post by AnimeGirl on Feb 6, 2004 14:21:47 GMT -5
Anime ft Manga **Alleen sinds ik dbz keek werd ik pas echt geinterseerd **
|
|
pelle
Full Member
wishfull thinking
|
Post by pelle on Mar 6, 2004 15:09:43 GMT -5
ook anime en de mensen lijken me cool (zijn heel beleefder heb ik gehoord) en taal is vet.
btw waar heb je je opgegeven als penvriendin?
en weet je misgien hoe ik japans kan leren schrijven (en praten) of waar ik een cursus japans kan vinden?
|
|
|
Post by Francisca on Mar 6, 2004 17:07:55 GMT -5
|
|
|
Post by aima on Mar 7, 2004 13:36:31 GMT -5
de taal animé films acteurs natuur cultuur technologie
|
|
pelle
Full Member
wishfull thinking
|
Post by pelle on Mar 18, 2004 14:31:38 GMT -5
thnx btw fransisca bij die www.penpal enzo staan ook veel advertenties met japanners die je wel japns willen leren in ruil voor lessen engels:)en ik vond zeven mensen die nederlands konden alleen heb nog steeds geen bericht terug gekregen van die site om mijn account te activeren kan je die vriendin van jou niet vragen of die nog een vriendin heeft die dat ook zou willen XD(ik krijg nog steeds geen mailtje gvd!kut k*t internet).
|
|
|
Post by ryan on Mar 19, 2004 7:24:56 GMT -5
hm pelle dat taalebruik laten we maar even achter wege, en ik denk niet dat haar penvriendin dat wil doen, denk ik.
|
|
pelle
Full Member
wishfull thinking
|
Post by pelle on Mar 20, 2004 14:20:57 GMT -5
ik ben nu ook echt zwaar geirriteerd doordat ik al een week op een mailtje wacht en de hoop nu wel heb opgegeven dus dat taalgebruik is daar wel op z'n plaats gezien. en ja dat wat ik typte was ook gewoon een idee dat binnenschoot XD (ik wil gewoon meer van japan en de mensen zelf weten en wie kan je dat beter uitleggen dan een japanner zelf?).
|
|
|
Post by Francisca on Mar 21, 2004 6:11:07 GMT -5
kan je het ook niet even zonder doen? je kan toch bij iemand die je interessant vindt je e-mailadres invullen en je krijgt er info over... dan kan je diegene een mail sturen, volgens mij is dat systeem nog steeds zo...
ik weet niet hoe het zit... waarom je nog steeds geen mail krijgt, maar ja... er is al een week voorbij, ik denk dat je er niks meer over hoort... behalve... heb je in je ongewenste post gekeken?
|
|
pelle
Full Member
wishfull thinking
|
Post by pelle on Mar 21, 2004 13:48:30 GMT -5
dan krijg ik:''you are not logged in''. boehoe ;( kut internet!!!!! *geluid van een toetsenbord die tegen de muur wordt gegooid*
|
|
|
Post by Francisca on Mar 22, 2004 3:23:10 GMT -5
dan krijg ik:''you are not logged in''. boehoe ;( kut internet!!!!! *geluid van een toetsenbord die tegen de muur wordt gegooid* dan kan het liggen aan de opties van internet explorer... je accepteerd geen cookies...
|
|