|
Post by Francisca on Sept 29, 2003 9:51:58 GMT -5
De volgende mededelingen wil ik graag hier melden ^_^ AncientArticuno is mod geworden voor subforum DragonBallZ, ik wens hem veel plezier en succes als mod Het wordt alweer wat drukker op AVO, dus dat is hartstikke leuk ^_^ groetjes
|
|
|
Post by Francisca on Oct 3, 2003 9:05:31 GMT -5
Sinds vrijdag 3 oktober is ikke Moderator van Baka Land Forum geworden!! Ook zijn er meerdere leden erbij gekomen, wat mij erg blij maakt Leuk dat jullie er zijn en hopelijk wordt het heeeeeeel gezellig!!
|
|
|
Post by Francisca on Oct 6, 2003 6:30:47 GMT -5
Trunx is mod geworden en beheert Yu-Gi-Oh!, Gundam Wing en fanfic!! Veel plezier ;D Oja, het kan kloppen dat je als Mod geen sterren hebt, je hoort groene sterren te hebben, wat dus bij sommige Mods niet te zien is. Ik denk dat het ligt aan het feit hoeveel posts je hebt gemaakt, maar dit weet ik niet zeker!! Ik kan het dus ook niet oplossen. Maar Mod=Mod
|
|
|
Post by Francisca on Jan 13, 2004 8:57:32 GMT -5
Mieke alias BrainlssMpptDoll is sinds kort mod geworden van Fanart!
Trunx is weer mod-af, omdat hij aangegeven heeft niet meer langs te komen op het forum, hopelijk zal hij er nog over nadenken en erop terugkomen!
Ryan=mod van Andere Anime Doede=mod van Shin Chan, maar dan moet hij wel vaker online komen... ik neem nog contact met hem op, [glow=red,2,300]maar allen suc6!![/glow]
|
|
|
Post by Francisca on Jan 14, 2004 9:14:03 GMT -5
AncientArticuno is vanaf vandaag Mod van Yu-Gi-Oh!
|
|
|
Post by Francisca on Jan 22, 2004 8:55:38 GMT -5
Sinds donderdag 22 januari hebben we een nieuwe subforum erbij: Manga, waarvan Ryan mod van is... mocht er te weinig animo voor zijn (geldt ook voor Games) wordt deze weer verwijderd...
|
|
|
Post by Francisca on Feb 9, 2004 15:01:33 GMT -5
wil je mod worden?
dan moet je mij PMen met de informatie van:
van welke subforum je mod wil worden waarom je mod wil worden hoevaak je normaal online ben op dit forum of je van plan ben vaker online te komen en wat voor werkzaamheden je denkt te doen als mod...
succes!!
|
|
|
Post by Francisca on Mar 24, 2004 14:48:38 GMT -5
blackdragon is sinds kort mod van Pokemon subforum...
|
|
|
Post by Francisca on Mar 28, 2004 9:51:17 GMT -5
sinds vandaag is AncientArticuno mod geworden van het Medabots subforum Hopelijk wordt het daar ook veel drukker
|
|
|
Post by Francisca on Apr 10, 2004 11:22:07 GMT -5
Vanaf vandaag is aima mod van Muziek - Media.. zij probeert de subforum dus meer levend te maken SUCCES
|
|
|
Post by Francisca on Apr 12, 2004 7:44:00 GMT -5
Vandaag heb ik de subforum Forums verwijderd en bij Websites toegevoegd.. Omdat er anders een beetje verwarring was, omdat je in websites je website kon promoten en in Forums over forums kan praten (terwijl je website ook een forum kan zijn) heb ik het bijeen gevoegd.
Ik zal een Hulpforum maken voor websites, als men hulp wil hebben met het maken van websites...
Ik weet niet of dit dus handig is... dus is dit een proef subforum, die wordt verwijderd als er te weinig gepost is.
Hierbij wil ik ook de kans grijpen dat subforum Manga blijft, ook al zijn er niet veel topics... Toch wordt het gelezen en geantwoordt.
|
|
|
Post by Francisca on Apr 16, 2004 3:24:57 GMT -5
AncientLatios is sinds vandaag mod van Beyblade!
|
|
|
Post by Francisca on May 6, 2004 6:52:04 GMT -5
AncientLatios is sinds vandaag mod van Beyblade! En sinds vandaag is AncientLatios mod van Websites&Forums^^
|
|
|
Post by Francisca on May 12, 2004 4:42:42 GMT -5
Websites en Forums was opeens weg, toen ik AncientLatios wilde toevoegen als mod.. het probleem is verholpen.. alleen zijn de posts nu verdwenen..
Had jij een site geplaatst, dan mag je die opnieuw weer plaatsen... lees wel even de regels door.. de url moet compleet zijn en er is een lijstje die je erbij moet toevoegen...
groetjes Francisca
|
|
|
Post by Francisca on May 22, 2004 8:45:05 GMT -5
Sinds vandaag hebben we een nieuw subforum erbij, namelijk de Werkstukken en Spreekbeurten Forum. Heb je vragen over een spreekbeurt of werkstuk, dan kan je dat hier plaatsen Hopelijk hebben jullie er iets aan
|
|